1.  Hoe lang is de levertijd?

Orders geplaatst op werkdagen vóór 16.00 uur worden meestal dezelfde dag verzonden en de werkdag erop bezorgd. We verzenden op werkdagen echter altijd binnen 24 uur.

*Uitgezonderd op de bezorging op maandag zijn bestellingen die als brievenbuspost en brievenbuspakket verzonden worden. Deze zullen geleverd worden op dinsdag.

  • Voor bestellingen naar België gelden dezelfde besteltijden en vaak bezorgen DHL en PostNL / Belgische Post ook binnen 24 uur daar. Houd echter rekening met 2 of 3 werkdagen.

 

Overzicht bezorgdagen*:

Bestelling geplaatst op maandag vóór 16.00 uurBezorging dinsdag
Bestelling geplaatst op dinsdag vóór 16.00 uur                Bezorging woensdag
Bestelling geplaatst op woensdag vóór 16.00 uur            Bezorging donderdag
Bestelling geplaatst op donderdag vóór 16.00 uur           Bezorging vrijdag
Bestelling geplaatst op vrijdag vóór 16.00 uur                 Bezorging zaterdag
Bestelling geplaatst op zaterdag                Bezorging dinsdag
Bestelling geplaatst op zondag                                         Bezorging dinsdag

 

* Postnl. en DHL bezorgen doorgaans binnen 24 uur. Villa Banouk kan er niet verantwoordelijk voor gesteld worden als bezorging door Postnl en DHL langer duurt.​

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben en ik heb bij de verzending gekozen voor PostNL

Bezorger gemist en zijn de buren niet thuis? Dan brengt PostNL je pakket meteen naar een PostNL-locatie in de buurt. Hier is het de volgende bezorgdag vanaf 15.00 uur beschikbaar. Haal je pakket op wanneer het jou uitkomt. Denk er wel aan dat PostNL het na 7 dagen terugstuurt naar de afzender, in dit geval dus Villa Banouk. Eventuele extra kosten die hieraan verbonden zoals bijvoorbeeld het weer opnieuw opsturen van de bestelling zijn voor je eigen rekening en zullen dan ook in rekening worden gebracht.

 

Afwijkende lever- en bezorgdagen

  • Op feestdagen gelden afwijkende lever- en bezorgdagen!

Rondom de feestdagen zullen Postnl.en DHL er alles aan doen om je pakket op tijd te bezorgen. Evaring leert ons dat rondom Sinterklaas en Kerst de bezorging langer kan duren. Plaats je bestelling daarom op tijd als het mogelijk is. Zodat je zeker weet dat je gewenste cadeautje er op tijd is.

  • Artikel niet voorradig

Mocht de levertijd anders zijn doordat een artikel is uitverkocht, een artikel een langere levertijd heeft of er is sprake van overmacht, dan laten wij je dat altijd zo snel mogelijk weten.​​

  • Spoed?

​Is er haast bij de levering, neem dan contact met ons op, dan kijken we samen met je wat we kunnen doen.

  • Vakantieperiodes

In vakantieperiodes zijn er soms minder verzenddagen. Dit staat dan altijd op de site vermeld.

 

2.  Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Binnen Nederland

  • Vanaf € 2,95 voor bestellingen onder de € 50,- binnen Nederland.
  • Gratis verzending voor bestellingen vanaf € 50,- binnen Nederland met standaard verzending van DHL, Mondial Relay of PostNL

 

België

  • € 9,95 voor bestellingen onder de € 99,-
  • Gratis verzending voor bestellingen vanaf € 99,- naar België

​Bestellingen worden verzonden als pakketpost of brievenbuspost.

 

Duitsland​​

  • € 9,95 voor bestellingen onder de € 99,-
  • Gratis verzending voor bestellingen vanaf € 99,- naar Duitsland

​Bestellingen worden verzonden als pakketpost of brievenbuspost.

 

Overige landen

Voor verzendingen naar andere landen vragen wij je contact met ons op te nemen zodat wij je de juiste verzendkosten kunnen doorgeven. Je kunt contact opnemen met ons via info@villabanouk.nl

 

  • Al onze prijzen vermeld op de site zijn exclusief verzendkosten.

 

3.  Hoe kan ik betalen? 

Je kunt in de webwinkel gebruiken maken van de volgende betaalmethodes:

  • IDEAL
  • vooraf overschrijven

Je kunt het bedrag dan overmaken naar: Knab NL42 KNAB 0257 3490 73, t.n.v. Villa Banouk, onder vermelding van je ordernummer. Voor betalingen vanuit het buitenland: 

IBAN:  NL42 KNAB 0257 3490 73 

BIC: KNABNL2H

  • betalen bij afhalen 
  • Klarna, achteraf betalen binnen 14 dagen na ontvangst.
  • Paypal
  • Visa
  • Mastercard
  • Bancontact / Mistercash

.4.  Kan ik de producten ergens in het echt zien?

Omdat we alleen een webwinkel zijn is dit in principe niet mogelijk. Mocht je echter in de buurt wonen dan kun je op afspraak altijd vrijblijvend even komen kijken naar de gewenste artikelen. Wij zorgen dan ervoor dat deze na afspraak, voor je te bekijken zijn.

 

5.  Is het mogelijk artikelen te bestellen die niet in de webshop staan?

Ja, dat kan. Het moet wel om artikelen gaan die binnen het assortiment van onze merken vallen. Neem voor deze artikelen contact met ons op via info@villabanouk.nl of d.m.v. bovenstaand contactformulier. Wij laten je dan weten of we het inderdaad kunnen leveren en wat de levertijd dan zal zijn.

 

6.  Hoe zit het met de privacy?

De door jou aan ons verstrekte gegevens worden alleen gebruikt voor de bestellingen of nieuwsbrief als je je hiervoor hebt aangemeld.
Wij geven geen gegevens aan derden. Zie hiervoor ook ons Privacy beleid.

 

7.  Waar kan ik terecht met vragen?

Je kunt vragen aan ons stellen via de e-mail, info@villabanouk.nl, telefonisch op + 31 (0)6 - 404 27 409 of  +31 (0)492 - 784004 . Daarnaast kun je gebruik maken van bovenstaand contactformulier onder de button "Contact". Onze voorkeur gaat uit dat je jevragen stelt via de e-mail.

 

8.  Ik woon in het buitenland, kan ik dan ook bestellen?

Ja natuurlijk. Villa Banouk verstuurt naar bijna alle landen. Woon je niet in België of Duitsland, neem vooraf altijd dan even contact met ons op zodat we je precies kunnen vertellen hoeveel de verzendkosten bedragen.

De verzendkosten bedragen voor België en Duitsland € 9,95 en vanaf € 99,00 is het zelfs gratis verzending.

 

9.  Hoe ik bestelde artikelen ruilen of retourneren?

Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om het artikel aan ons terug te sturen mits het onbeschadigd / niet gebruikt is en indien mogelijk in de originele verpakking zit. Je krijgt dan je geld terug of kunt iets anders uitzoeken / bestellen.

Kies je voor geld terug, en gaat het om het retourneren van de gehele bestelling,dan stort Villa Banouk het totale aankoopbedrag terug. Dit is inclusief de verzendkosten.

Gaat het om het retourneren van een gedeelte van de bestelling dan wordt het bedrag van het betreffende artikel teruggestort. Terugstorting gebeurt meestal via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het plaatsen van de bestelling.

Het retour sturen van een artikel / bestelling is altijd voor eigen kosten (tenzij anders is afgesproken) en eigen risico. Wij raden je dan ook aan je bestelling te retourneren met een Track & Trace code en deze te bewaren totdat je van ons een bevestiging via de mail hebt ontvangen dat wij je retourzending in goede staat hebben ontvangen.

Villa Banouk biedt de mogelijkheid om je bestelling voordeliger te retourneren met het Retourlabel. Hoe je hiervan gebruik kunt maken, lees je hieronder.

Mocht je door het retour sturen van een artikel onder het bedrag van € 50,00 (gratis verzenden) uitkomen, dan zal er op het terug te storten bedrag € 5,75 ingehouden worden.

Villa Banouk probeert het bedrag zo snel mogelijk na ontvangst van het geretourneerde artikel aan je terug te storten, doch uiterlijk binnen 14 dagen.

 

Neem voordat je iets retourneert altijd eerst contact met ons op via info@villabanouk.nl of telefonisch +31 (0)6 - 404 27 409

Het adres voor retourneren is:

Villa Banouk

Pundershoeve 6

5708 VL  Helmond

 

Voordeliger retour zenden met het RETOURLABEL

Wanneer je gebruikt maakt van het retourlabel, dan betaal je € 5,95 voor je retourzending.

Wil je hier gebruik van maken, laat dit bij he aanmelden van een retourzending aan ons weten en wij mailen je dan een retourlabel toe. Je hoeft dan bij het inleveren van het pakket niets te betalen. Het bedrag wordt later afgetrokken van het terug te storten aankoopbedrag.

 

Mocht een retour betrekking hebben op schade / defect of ander gebrek aan een product, dan zal Villa Banouk in de meeste gevallen de volledige kosten van de retourzending voor haar rekening nemen.

Dit gaat altijd in overleg en je dient het toegestuurde retourlabel te gebruiken. Maak je geen gebruik van het retourlabel dat wij je na overleg zullen mailen, dan zijn de kosten van het retourneren voor eigen rekening.

Villa Banouk zal dan eerst kijken of er een vervangend artikel beschikbaar is of dat reparatie mogelijk is. Mocht dit niet zo zijn, dan krijg je je aankoopbedrag terug via de betaalmethode waarmee de bestelling betaald hebt.

 

Neem voordat je iets retourneert altijd eerst contact met ons op via info@villabanouk.nl of telefonisch  +31 (0)6 - 404 27 409

 

​10.  Ik heb een kapot of verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?

Dat vinden we heel vervelend. Onze excuses hiervoor. Met een controle voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als je onverhoopt toch een kapot of verkeerd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact op met ons info@villabanouk.nl of telefonisch + 31 (0)492 - 78 4004 / +31 (0)6 - 404 27 409. We proberen dan zo snel mogelijk een juiste oplossing te bieden.

 

11.  Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op de site van Villa Banouk zijn inclusief BTW.

 

 

Betaalmogelijkheden:

 

Verzendmogelijkheden:

 

Wat klanten van Villa Banouk vinden:

18-02-2021 Sas

Wat een fantastische service! Mijn bestelling kwam snel binnen en was verrassend leuk verpakt. Helaas zat er een foutje in het product. Toen ik contact opnam werd dit meteen opgepakt en opgelost. Bedankt Helen!

Meer reviews

 

 

© 2010 - 2024 Villa Banouk | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel